måndag 29 augusti 2011

Helgen som varit

Ja det har varit en rätt så kämpig, men dock en väldigt trevlig helg. Min gode vän Mie smsade i onsdags och frågade om jag ville följa med till ULLARED på lördagen som en födelsedags present i förskott. (fyller år den 7e sept)
Det ville jag ju givetvis!!! Hon betalade bussresan. Snälla föräldrar hade jag med!! Handlade lite allt möjligt. Är ju väldigt billigt där. Strumpor, tröjor, pyamas, gardiner, korv, riven ost, en munkjacka till Sandra, schampoo, bindor, tandborstar ja listan blev lång och jag blev slut. Man går ju väldigt mycket på det där stora varuhuset, som är så stort. Fick veta också att varje kvart kommer lastbilar med varor till Ullared eller Gekås som det även kallas för.


Hade perfekt shoppingväder med SPÖ regn, åska och blixtrar!!
På söndagen blev det lite pyssel och uppsättning av gardiner, strykning, fönsterputsning och allmänt plock och pul. Vi åkte inåt staden Norrköping vid 18 tiden för att hämta stora 14årige sonen Oscar som hade spenderat sin helg hos sin farmor. Vi fick en jättegod äppelkaka och bulle och kaffe. Grabbarna fick vattenmelon som de ÄLSKAR!




En trevlig helg helt enkelt. Vad har DU gjort i helgen då?
Kram Cissi








1 kommentar:

  1. VA fint det var här då!!
    Trevlig resa... skulle åxå vilja åka dit...
    Gött m fika med...
    kramkram

    SvaraRadera