söndag 9 oktober 2011

St Anna Pike Open

I går var Pelle och jag på St Anna Pike open, en gäddfiske tävling där de 3 längsta gäddorna vann. Vi började fiska vid 7 på morgon och slutade vid 16. En hel dag i en båt och jag har ont i varenda muskel. Det är ovana och Team Spinkenäs vann inte ett skit men KUL var det ändå!!!
Laget som vann minns jag inte vad det hette men en bunt sedlar fick de i alla fall!! Här kommer lite bilder:






En trevlig fredagskväll hos mamma och hennes kära sambo och sen en kall härligt solig dag som slutade med regn men härligt var det att få följa med Pelle på tävlingen. Min första fiske tävling men DOCK inte den sista! Pelle fick 2 gäddor en på 75 cm och en på 4. Jag fick bara botten napp hehe. Men lika glad är jag fördet!!
Kram Cissi


1 kommentar:

  1. Vi har förut varit ute mycket och fiska, men aldrig på nå fisketävling. I år har vi bara varit ut 1 gång, fast vi förra året sa att i år skall vi fiska så att vi har i frysen hela vintern. Men när vi hade husvagn så kunde vi vara ute i veckor på sommaren.

    Kramizzar
    Marketta

    SvaraRadera